هتل های چین
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل نووتل سانیان یکی از هتل های 4 ستاره تور چین ویژه خرداد 95 می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 305 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان سالن کنفرانس مجهز و صرافی می باشد. میهمانان تور چین می توانند در کوتاهترین فاصله  با این امکانات دسترسی داشته باشند.

هتل نووتل سانیان پکن

از امکانات دیگر هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن ورزشی، آسانسور، کرایه اتومبیل، خدمات ماساژ، سونا، استخر، حمام ترکی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه ویژه میهمانان تور چین تابستان 95 و... اشاره داشت.

هتل نووتل سانیان پکن

 

هتل نووتل سانیان پکن

 

هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز یکی از هتل های 4 ستاره تور چین ویژه خرداد 95 است که در شهر گوانجو واقع شده است. فرودگاه بین المللی گوانجو در فاصله 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین نمایشگاه این شهر 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. میهمانان تور چین می توانند با صرف 25 دقیقه از زمان به ایستگاه راه آهن گوانجو دسترسی داشته باشند. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان می توان به اتاق بیلیار برای علاقمندان این رشته اشاره داشت. این هتل همچنین به اینترنت وایرلس رایگان ویژه میهمانان تور چین تابستان 95 مجهز می باشد.

هتل ونیز گوانجو

از دیگر امکانات هتل ونیز گوانجو چین می توان از استخر، خدمات خانه دار، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات ماساژ، کاریوکی و ... نام برد.

هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز گوانجو

 





:: برچسب‌ها: هتل های چین, هتل های لوکس چین,هتل های خوب چین, بهترین هتل های چین , هتل های برتر چین ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: